سیمئونه: باید به روند خوبمان ادامه دهیم

کهکشانی ها
NEWS SPORT
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان REAL MADRID و آدرس rmanews.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





طرفداری- دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکو مادرید همچنان به فلسفه بازی به بازی پیش رفتن عقیده دارد و از تیمش می‌خواهد تا با کسب پیروزی در مسابقه امشب هوادرانشان را خوشحال کنند.

به نقل از سایت رسمی‌ باشگاه اتلتیکو مادرید، دیگو سیمئونه سرمربی این تیم پس از تمرین تیمش که پشت در‌های بسته انجام شد به کنفرانس خبری آمد و به سوال خبرنگاران پاسخ داد. او در ابتدا گفت: "این فصل چالش‌های جدیدی پیش رو داریم. حضور در لیگ قهرمانان هم انتظارات از بازیکنان‌های مرا بیشتر می‌‌کند. درست است که بازی در لیگ اروپا هم به سختی کار اضافه می‌‌کند اما در لیگ قهرمانان با تیم‌های قوی تری نسبت لیگ اروپا رو به رو می‌‌شویم و این باعث می‌‌شود که هر هفته بازی بسیار سختی داشته باشیم. این موضوع کار دکتر ها، فیزیو تراپ‌ها و مربیان تیم را دوچندان می‌‌کند."

او در ادامه در مورد بازی امشب تیمش مقابل اوساسونا توضیح داد: "ما دلیلی‌ برای تغییر فلسفه بازی خود نمی‌بینیم. هفته گذشته با تلاشی که بازیکنان از خود نشان دادند یک پیروزی ارزشمند خارج از خانه مقابل وایادولید به دست آوردیم و اکنون قصد داریم آن همه زحمت را با یک پیروزی خانگی همراه کنیم.  برای این دیدار مهم هم برنامه  های خاصی‌ داریم. باید دید کدام بازیکنان ریکاوری کرده‌اند و آماده‌ترین‌ها را برای این بازی به زمین می‌‌فرستیم." 

اوساسونا این فصل را خیلی‌ بد شروع کرده و چهار بازی نخست را پشت سر هم باخت اما هفته گذشته موفق شد تیم تازه وارد الچه را شکست دهد. سیمئونه در بار رقیب امشب تیمش گفت: "آنها بردن را از هفته قبل شروع کردند و سرمربی جدید هم از لحاظ روحی‌ روانی‌ به آنها کمک کرده است. با وجود چند مصدومی که در تیمشان هست نمی‌‌توان آنها را دست کم گرفت." 

سیمئونه در مورد حضور هواداران این تیم در ورزشگاه اظهار داشت: "به نظرم ورزشگاه پر خواهد شد. ما چندین بازی پشت سر هم را بردیم و اگر من جای هواداران بودم این فرصت را بهترین موقع برای آمدن به ورزشگاه می‌‌دیدم. رفتن به برنابئو بسیار گرانتر خواهد بود."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 3 مهر 1392برچسب:, ] [ 13:8 ] [ محمدمیرعالی{مدیر وب} ]

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آرشیو مطالب
امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 105
بازدید هفته : 191
بازدید ماه : 183
بازدید کل : 30554
تعداد مطالب : 841
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1